Felanmälan
Felanmälan kan du göra dygnet runt genom att logga in på Mina Sidor med ditt användarnamn och lösenord. Alternativt kan du ringa oss under kontorstid. Vid akuta fel vill vi att du ringer oss direkt för att undvika att skadan blir större. Som akuta fel räknas:
- Forsande vatten
- Strömlös lägenhet
- Översvämning
- Kyl och frys fungerar inte
Kvällar och helger ringer du vår jour. Alla kontaktuppgifter och telefontider hittar du här.
Flytta in
Vid inflyttning så har du tillgång till lägenheten från kl. 13 den dag som anges i kontraktet.
Vanliga frågor och svar
Sök svar på en vanlig fråga, ställ en egen fråga eller kom med förslag på hur vi kan bli en hyresvärd i världsklass.Vi svarar på alla frågor inom 24 timmar på vardagar.
Undrar du något om att bo hos oss? Hör av dig!
Tveka inte att kontakta oss, vi svarar gärna på dina frågor.