Den 3 april byter vi leverantör till Tele2 för grundutbudet av de TV-kanaler som ingår i hyran i Strömsholm.
Ett kortare avbrott på din TV-tjänst kan förekomma när nätet kopplas om. Här kan du läsa om hur du får igång dina TV-kanaler från anslutningsdagen. Instruktion
Kom ihåg att beställa en TV-box om din TV inte har stöd för DVB-C!
De flesta TV-apparater som sålts efter 2008 har detta inbyggt. Du kan kontrollera om din TV har stöd för DVB-C genom att läsa i instruktionsboken. Du kan även gå in på Tele2 hemsida och göra en sökning på din modellbeteckning av din TV. Kontrollera här
Du kan nu efter bytet av TV-uttaget även beställa flera TV-kanaler samt Internettjänster från Tele2.
Har du frågor?
Eventuella frågor gällande beställning, tjänster och utbud besvaras av Tele2 Kundservice på telefon 90 222, med öppettider vardagar 08.00-19.00 och lördagar 09.00-15.00.
Detta är det sista området att lägga över till Tele2 och sen har hela vårt fastighetsbestånd Tele2 som leverantör för vårt grundutbud av TV-kanaler.
Hallstahem & Tele2