Till nyhetsarkivet

Kundenkät skickas 3 september via e-post och sms

Den 3 september skickar vi ut en kundundersökning via vår samarbetspartner Aktiv Bo. Den kommer antingen via e-post eller sms. Svara på frågorna direkt och få chansen att vinna din hyra!

Vad tycker du om att bo hos oss på Hallstahem? Vad fungerar bra, vad fungerar mindre bra? Genom att svara på frågorna i vår kundenkät, tar du chansen att påverka ditt boende i positiv riktning. Du kan också bli lycklig vinnare av din månadshyra. Dina svar är viktiga, eftersom de hjälper oss att satsa på rätt saker när vi förbättrar och utvecklar vår service, våra hus och bostadsområden.

Alla hushåll får utskicket via i första hand e-post. Har du ingen e-post, får du ett sms. Har du varken mejladress eller mobilnummer registrerat hos oss, så får du en pappersenkät skickad hem till dig. Har du mobilnummer, men ingen smartphone att svara undersökningen med, kommer du att få en pappersenkät runt 17 september. Vi kommer att skicka påminnelser till alla som inte svarar. Undersökningen avslutas den 1 oktober.

I slutet av 2020 återkopplar vi resultatet av undersökningen. Vi berättar då vad ni som bor hos oss tycker om vår service och ert boende. Resultatet ligger sedan till grund för det vi väljer att fokusera på under 2021. Vinnaren av hyran meddelas i slutet av november. Tack för att du hjälper oss att bli en bättre hyresvärd!

Vid frågor som rör undersökningen, kontakta marknads- och kommunikationschef Lina Andersson på 0220-77 40 05.